کارنامه سبز

سه شنبه 27 شهريور 1397
12:37
negarrostami


کارنامه سبز چیست و چه کاربردی دارد؟

کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه یا کارنامه نهایی کنکور، کارنامه علمی کارنامه‌ ای است که دو هفته بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور منتشر می شود و برای آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1397 که براساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته بوده اند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اینترنتی اقدام نموده‌اند، صادر شده است و نشانگر ردیف نهایی هر داوطلب در رشته انتخابی و آخرین ردیف نهایی پذیرفته شده در سهمیه مربوط باشد.

در انتهای مقاله می توانید کارنامه سبز و یا کارنامه علمی کنکور سراسری 97 را مشاهده نمایید.

کارنامه سبز شامل چه افردای نمی شود؟

کارنامه سبز شامل افرادی نمی شود که: در هیچ یک از رشته های انتخاب شده در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 قبول نشده باشند و در اعلام نتایج کنکور 97 خود مردود شده باشند.

افرادی که کارنامه سبز 97 شامل آنها نمی شود می توانند از کارنامه علمی خود استفاده کنند، که در زیر کامل در مورد کارنامه علمی و کاربرد آن توضیح داده ایم.

کارنامه سبز شامل چه افرادی می شود؟

کارنامه سبز شامل افردای می شوند: که در اعلام نتایج کنکور سراسری 97 خود در رشته ای قبول شده اند و می خواهند بدانند آیا در اولویت های انتخابی بعدی که انتخاب کرده اند نیز قبول می شدند و اگر علامت ستاره دار در جلوی انتخاب های بعدی این داوطلبان وجود دارد نسبت به انتقالی و محک زدن خود بر اساس توانایی هایشان اقدام نمایند.

کارنامه علمی چیست؟

کارنامه علمی چیست کارنامه ای است که بعد از نتاج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 اعلام خواهد شد، و در این کارنامه رتبه آخرین نفر قبولی در انتخاب رشته داوطلب در رشته هایی که انتخاب کرده و مقایسه آن با رتبه و تراز افرادی که مورد پذیرش قرار گرفته اند و کاملا به صورت جداول می باشد.

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور 97

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور سراسری 97 اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کارنامه علمی و کارنامه نهایی داوطلبان کنکور سراسری 97 در تاریخ 26 شهریور ماه 97 بر روی سایت sanjesh.org قرار گرفت. برای مشاهده می توانید بر روی لینک پایانی مقاله کلیک نمایید.

کاربر کارنامه علمی و تفاوت آن با کارنامه سبز

کاربرد کارنامه علمی این است که داوطلب می تاند خود را در آزمون سراسری 97 محک بزند و تلاش خود را با مقایسه با دیگران مشاهده کند، کاربرد دیگر آن می تواند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و اعتراض به رتبه و قبولی خود کاملا مطلع شود و در صورت اعتراض به نتایج کنکور 97 خود اقدام نمایند.

در صورت اعتراض به نتایج کنکور 97 و همچنین رفع محرومیت از کنکور 98، دریافت کارنامه سبز (انتقالی به وسیله کارنامه سبز)، دریافت کارنامه علمی و همچنین مقایسه خود با دیگر افراد قبولی و مشاوه رشته های بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

کاربرد کارنامه سبز کنکور 97

انتقالی با کارنامه سبز

کارنامه سبز کنکور 97 چه زمانی منتشر می شود ؟

انتقالی با کارنامه سبز به چه صورتی است؟

کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کنکور در هفته اول مهر ماه و پس از اعلام نتایج نهایی کنکور و ثبت نام داوطلبان در دانشگاه از طرف سازمان سنجش منتشر می شود پس از انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری سال 1397 داوطلبان به دو دسته تقسیم می شوند:

1- یک دسته افرادی که در یک رشته محل روزانه قبول شده اند و علاقه ای به ثبت‌ نام ندارند و از طرف دیگر نمی‌خواهند از کنکور سال بعد محروم شوند.

این گونه افراد می‌توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته دهند.

2- دسته بعدی افرادی هستند که از رشته محل قبولی خود رضایت ندارند و می‌خواهند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه به یکی از انتخاب‌های بعدی انتقالی بگیرند.

این افراد هم می‌توانند درخواست بررسی انتخاب‌های پایینی خود را از طریق سیستم سازمان سنجش آموزش کشور(کارنامه سبز) دهند.

برای اطلاع بیشتر در مورد علامت ستاره و مفهوم آن در کارنامه سبز 97 و شرایط انتقالی با کارنامه سبز 97 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتقالی با کارنامه سبز 97

کارنامه سبز چیست؟


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]