ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 کی شرو خواهد شد؟

جمعه 15 آذر 1398
11:15
negarrostami


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 کی شرو خواهد شد؟

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 امروز 11 آذر ماه 98 مشخص شد و بر اساس اطلاعیه سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از شنبه 98/09/16 آغاز و به مهلت 10 روز تا دوشنبه 25 آذر ماه ادامه دارد از این رو به تمامی داوطلبان توصیه می کنیم که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 اقدام به ثبت نام اینترنتی نموده و گروه امتحانی خود را انتخاب نماید برای اطلاعات کامل تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید.

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

سایت ثبت نام کنکور ارشد 99 سامانه سنجش می باشد که داوطلبان برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون های کارشناسی ارشد ناپیوسته می توانند وارد سایت sanjesh.org شده و اطلاعات خود را وارد نمایند که توصیه مشاوران درخت دانش به شما این است که ثبت نام خود را حتما از طریق مشاور با تجربه در این امر انجام دهید.

[caption id="attachment_18978" align="aligncenter" width="300"]تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99[/caption]

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

برای دانلود و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون های کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 در تاریخ شنبه 16 آذر ماه می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام و در قسمت کارشناسی ارشد بر روی دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کلیک نموده و بعد از دانلود نمودن آن اقدام به ثبت نام نمایید.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

نحوه ثبت نام کنکور ارشد ناپیوسته سال 1399 به این صورت می باشد که در مرحله اول وارد سایت ثبت نام شده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی و انتخاب گروه آزمایشی امتحانی رشته خود را انتخاب نموده و در مرحله آخر از سایت کد رهگیری ثبت نام دریافت نمایید توصیه می شود به تمامی داوطلبان که نحوه و طریقه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99، انتخاب رشته کارشناسی ارشد را به مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش بسپارید.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1399

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 به این صورت می باشد تمام داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی هستند و مشکل نظام وظیفه و تایید مدرک ندارند می توانند در این آزمون شرکت نموده و در رشته دلخواه خود ادامه تحصیل نمایند.

مشاوره کارشناسی ارشد درخت دانش

مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش با تجربه چند ساله در امر ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد، نحوه ورود بدون آزمون به رشته های پرطرفدار ارشد و شرایط لازم و ... در کنار شما خواهند بود تا رشته دلخواه خود را انتخاب نموده و بتوانید با برنامه ریزی دقیق در دانشگاه مورد علاقه خود مورد پذیرش قرار بگیرید کافیست که با مشاوران شبانه روزی درخت دانش در ارتباط باشید.


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]