چگونه رشته دلخواه خود را بدون کنکور در دانشگاه آزاد نیمسال دوم انتخاب کنم؟

يکشنبه 14 مهر 1398
11:59
negarrostami


بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98

هر سال پس اعلام نتایج کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد شاهد این موضوع هستیم که داوطلبان کنکور 97 زیادی با توجه به سوابق تحصیلی درخشان و حتی رتیه های خوب در کنکور آزمایشی ها موفق به نتیجه مطلوب در کنکور نمیشوند و یا شرایط گرفتن نتیجه مطلوب در این آزمون را ندارند و این فرصت برایشان یک مشکل محسوب میشود و دیگر انگیزه ای برای درس خواندن ندارند و امکان دارد دیگر به ادامه تحصیل فکر نکنند.

اما نگران این مسله نباشید چرا که دانشگاه های آزاد در سرار کشور هستند که بدون این آزمون (بدون کنکور) داوطلبان خود را در تمامی رشته های پرطرفدار و تاپ پذیرش میکنند و بدون هیچ گونه تفاوتی نسبت به دانشگاههای با کنکور میتوان در این دانشگاهها ادامه تحصیل نمود، الان این سوال مهم پیش می آید که:

چگونه رشته دلخواه خود را بدون کنکور در دانشگاه آزاد نیمسال دوم انتخاب کنم؟ (کنکور بی کنکور!)

دانشگاه آزاد طی سالهای گذشته برای اولین باردر ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98 بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کتبی ثبت نام وپذیرش انجام داد و دیگر همانند سالهای قبل زمان ثبت نام مهم نمی باشد و هر کسی زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتی در قبولی آن ندارد و تا پایان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند ثبت نام خود را در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام دهند،

"باید بدانید: 95 درصد رشته های دانشگاهی را بدون کنکور دانشگاه آزاد پذیرش داریم"

ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی 98-99 شامل افرادی می شود؟

گروه اول: داوطلبانی که در زمان ثبت نام به هر دلیلی نتوانسته اند در سایت ثبت نام کنند.

گروه دوم: داوطلبانی که از قبولی رشته خود راضی نیستند و مورد پذیرش قرار نگرفته اند و می خواهند شانس خود را دوباره در انتخاب رشته رشته های بدون کنکور امتحان نمایند.

گروه سوم: داوطلبانی که می خواهند رشته و دانشگاه خوذ را تغییر دهند و در رشته و دانشگاه بدون کنکور دیگر شانسی خود را امتحان نمایند.

خبر فوری:

نتایج ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد تا پایان این هفته بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت برای مشاهده نتایج بدون کنکور ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد مهر 98 و شروع کلاس های این افراد که دوباره ثبت نام انجام دادند، مدارک ثبت نام حضوری و .. می توانید با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

نتایج این دوره در نیمه دوم بهمن ماه 98 در سایت azmoon.net منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که در دوره اول ثبت نام مورد پذیرش قرار نگرفتند در دوره دوم ثبت نام بدون کنکور آزاد شانس بالایی خواهند داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98-99

در این روش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل ) داوطلبان واجد شرایط ملاک ومبنای پذیرش قرار میگیرد و اسامی پذیرفته شدگان در یکمرحله و به طور یکجا اعلام میگردد. هر داوطلب براساس معدل کتبی دیپلم به اولین کد رشته/محل انتخابی که از نظرعلمی برتری دارد در مقایسه با سایر داوطلبینی که شرایط مشابه وی را دارند در صورت وجود ظرفیت معرفی میشوند.

از آنجا که پذیرش داوطلبان صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم و پیش دانشگاهی صورت میپذیرد و نظر به این که دروس امتحانی داوطلبان دیپلمه با توجه به نوع دیپلم آنان (ریاضی،تجربی، انسانی و ...) متفاوت است، لذا چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن میشود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود.

"برای اطلاع از نحوه مصاحبه معدل و معدل لازم برای ورود و قبولی هر کدام از رشته و دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم با مشاوران درخت دانش در تماس باشید"

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98-99 بر اساس سوابق تحصیلی در همه گروه های آزمایشی امکان پذیر است؟

دکتر امیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی: برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ای امکان را فراهم کرده ایم که داوطلب مستقل از رشته دیپلم، می توانند یک رشته آزمایشی را انتخاب کنند، یعنی اگر کسی دیپلم تجربی داشته باشد، لزومی ندارد که حتما علوم تجربی را انتخاب کند و امکان انتخاب علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه را دارد.

وی افزود گزینه دیگر در سامانه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مبتنی بر سوابق تحصیلی فعال خواهیم کرد که داوطلبان در چند گروه آزمایشی در سایت دانشگاه آزاد 98 انتخاب رشته کنند.

به عنوان مثال اگر کسی رشته تجربی، ریاضی، انسانی، هنر یا زبان های خارجی را انتخاب کند، در این حالت برای هر کدام از گروه ها، یک حق ثبت نام دریافت می شود ولی برای هر گروه می تواند 20 انتخاب داشته باشد.

کسانی که تاکنون ثبت نام انجام داده اند می توانند بر اساس شرایط جدید ثبت نام مجدد و کارت اعتباری در گروه آزمایشی دیگر خریداری نمایند.

برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور با مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 می توانید با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و با تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

"باید بدانید: امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود ندارد"

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن

برای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها در مهر ماه مورد نظر بر روی لینک زیر کلیک نمایید، و یا با مشاوران بدون کنکور درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

زمان ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور

سوابق تحصیلی : بدین معناست که معدل کتبی مدرک پیش دانشگاهی دانشجویان رشته های نظری و معدل دیپلم رشته های فنی و حرفه ای ملاک پذیرش در ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور سال 1398 خواهد بود.

انتخاب رشته بدون کنکور خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

شهریه و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم به شرح زیر می باشد.

شهریه در مقطع کارشناسی در رشته ها متنوع خواهد بود به طوری که در بعضی از رشته ها به سقف 1500000 هم خواهد رسید اما برای رشته های نظری تا 1000000 میلیون تومان خواهد بود.

در کاردانی با شهریه ثابت 500 هزار تومان و تا سقف 1000000 میلیون تومان خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع شهریه رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور و با آزمون می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

تفاوت دوره های پاره وقت و تمام وقت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

پذیرش و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در دوره تمام وقت و پاره وقت انجام خواهد گرفت. افراد شاعل می توانند دوره پاره وقت را نیز انتخاب نمایند.

تفاوت سیستم پاره وقت و تمام وقت

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه

متقاضیان عزیز در موعد مقرر شده می توانند با مراجعه به سایت azmoon.org با خرید کارت اعتباری ثبت نام خود را به انجام برسانند.

ثبت نام اینترنتی دو مرحله ای می باشد، دوستان می توانند مرحله دوم را بعد دریافت کد رهگیری انتخاب رشته به انجام برسانند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات،نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه تجربی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه ریاضی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه انسانی، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور و ….. می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران دخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: t.me/derakhtenesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش


[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]