تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر 98 داریم یا نه؟

يکشنبه 14 مهر 1398
11:51
negarrostami


زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99

امروز 13 مهر ماه 98 اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد منتشر شد که ما شاهد بودیم بسیاری از داوطلبین مورد پذیرش در رشته های پزشکی و پیراپزشکی قرار گرفته اند هم به عنوان قبولی عادی و هم قبولی ذخیره در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد که بسیاری از ظرفیت پذیرش ها برای نیمسال دوم می باشند.

توصیه می شود: برای اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت رشته های غیر پزشکی، تکمیل ظرفیت بدون آزمون بهمن ماه، شرایط ورود بر اساس معدل، رشته های پزشکی بدون آزمون و ... می توانید با مشاوران مجرب ما با شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

"تکمیل ظرفیت شانس قبولی دوباره در دانشگاه آزاد می باشد"

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

سوالات متداول

  • تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر 98 داریم یا نه؟(بله)

  • زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98-99؟(برای بعضی از رشته های بدون آزمون پزشکی)
  • تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شامل چه کسانی می شود و به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟(مطالعه مقاله)
  • رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کدامند؟
  • تعداد رشته های انتخابی هر فرد در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98-99؟
  • تعبیر و تاثیر عبارت ذخیره در کارنامه بر روی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چیست؟
  • تراز قبولی در رشته های مختلف تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چند است؟
  • و ...؟؟؟

این سوالات مهمترین دغدغه داوطلبان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 و همچنین تکمیل ظرفیت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم می باشد در این مقاله سعی بر این داریم به تمامی این سوالاتی که داوطلبین با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 چیست؟

عبارت تکمیل ظرفیت دقیقا برابر با این عبارت است که هر دانشگاه در رشته های خاص ظرفیت به خصوصی دارد و تا پر شدن تعداد صندلی ها توسط متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد، یعنی اگر دانشگاهی برای ورودی نیمسال دوم بهمن ماه 98-99، 40 نفر پذیرش اعلام کرده، تا پر شدن 40 نفر داوطلب ثبت نام را ادامه خواهد داد، اگر کسی در انتخاب رشته خود نتوانسته باشد رشته مورد علاقه و مدنظر خود را قبول شود، می تواند منتظر انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت نیمسال دوم بهمن 97 بماند تا ببیند آیا رشته مورد علاقه او در تعداد مورد نظر ظرفیتش تکمیل شده یا اینکه شانس دیگری برای داوطلبان علاقه مند باقی مانده و برای بار دیگر می توانند بخت آزمایی کنند. اگر دانشگاه مورد نظر در مثال بالا چهار صندلی خالی دارد، پس برای 4 نفر دیگر اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می کند.

"داوطلبان با اطلاعات و شناخت درباره رتبه احتمالی پذیرش در تکمیل ظرفیت دست به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می نماید"

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد نیمسال دوم و همچنین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را به مشاوران درخت دانش بسپارید، برای ارتباط با مشاوران مجرب انتخاب رشته دانشگاه آزاد در دوره تکمیل ظرفیت بهمن ماه می اوانید با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 98 شرکت نمایند؟

تمامی افرادی که در کنکور سراسری 98 شرکت نموده باشند در صورتی که حتی در مرحله انتخاب رشته اقدام نکرده باشند نیز می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 شرکت و در صورت پذیرفته شدن در بهمن 98-99 در کلاس حضور یابند، این انتخاب رشته تکمیل ظرفیت فرصت مجدد برای کسانی است که انتخاب رشته نموده اما به دلیل متعددی در رشته پذیرفته شده دانشگاه آزاد تمایلی به ادامه تحصیل ندارند، این افراد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بهمن ماه دانشگاه آزاد 98-99 شرکت نموده و با علاقه به رشته های انتخابی دست به انتخابی دوباره در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بزنند.

"انتقالی یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم"

تعداد رشته های انتخابی هر فرد در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال 98-99؟

تعداد انتخاب های هر داوطلب در گروه آزمایشی امتحانی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 فقط 20 تاست، پس لازم است هر داوطلب انتخاب های خود را با مشورت و مشاوره از مشاوران آگاه انتخاب نماید تا فرصت دوباره و شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود را از دست ندهد.

نحوه پذیرش تکمیل ظرفیت آزاد نیمسال دوم 98-99

افرادی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ترم بهمن 98 شرکت می کنند به ترتیب رتبه و تراز کسب شده در کنکور 98 تا سقف تعیین شده انتخاب می شوند. به این ترتیب که افرادی که رتبه های بهتری از بین متقاضیان هر رشته در تکمیل ظرفیت دارند، در اولویت پذیرش قرار می گیرند مثلا 4 نفر رتبه برتر متقاضی هر رشته برای صندلی های خالی آن رشته در مثال بالا پذیرش می شوند.

نکته مهم برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن 98-99 این است که داوطلبانی که در رشته انتخابی تکمیل ظرفیت خود پذیرفته می شوند ، لازم است که در آن رشته ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند و دیگر نمی توانند در رشته اولی پذیرفته شده قبل از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود ادامه تحصیل دهند، اما در صورت پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98-99 مشاوران درخت دانش خود می توانند از بین رشته قبولی تکمیل ظرفیت یا دانشگاه سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور خود انتخاب نمایند. اما قبولی قبلی دانشگاه آزاد او لغو خواهد شد.

ذخیره انتخاب رشته چیست؟

افرادی که در کارنامه دانشگاه آزاد خود عبارت ذخیره را مشاهده نموده اند، با حضور در دانشگاه معرفی شده برگه مخصوص علاقه مندی در رشته مورد نظر خود را اعلام نماید. در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه مورد نظر پذیرش یا عدم پذیرش داوطلب را بر اساس رتبه کسب شده اعلام می نماید. که در سال گذشته مواردی در کارنامه دانشگاه آزاد وجود داشت که عبارت ذخیره در آنها درج شده بود و در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد پذیرفته شدند.

مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوران با تجربه و آگاه درخت دانش با اطلاعات کامل درباره تکمیل ظرفیت، شانس قبولی هر رتبه در رشته مورد دلخواه در تکمیل ظرفیت، زمان شروع تکمیل ظرفیت، شهریه دانشگاه آزاد، برنامه ریزی کنکور 98 و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و منابع کنکور 98 و ... آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی می باشد. کافی است با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید.

برای عضویت در خبر نامه درخت دانش http://t.me/derakhtedanesh1 آیدی لینک کانال را کپی نمایید.


[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]