پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای کدام است و آیا دیپلمه های نظام جدید می توانند بدون آزمون رشته دلخواه خو

جمعه 12 مهر 1398
22:23
negarrostami


پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای کدام است و آیا دیپلمه های نظام جدید می توانند بدون آزمون رشته دلخواه خود را انتخاب کنند؟

به این دلیل رشته های فنی حرفه ای پردرآمد هستند چون دانش آموز با کسب مهارت می تواند سریعا وارد بازار کار شود تمامی رشته هایی که به ایجاد مهارت حرفه ای در دانش آموز منجر شود می تواند از نظر درآمد بهترین انتخاب رشته باشد اما باید فراموش نکنیم که علاقه شرط اول در انتخاب رشته و همچنین محیط رشته و ابزارآلات آن نیز که شامل توانایی های لازم برای ورود به رشته خواهد شد دلایل مهمی برای موفقیت در رشته می باشد.

دیپلمه های نظام جدید 3-3-6 می توانند در تمامی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 شرکت نمایند و مقطع پیوسته ادامه تحصیل کنند که توصیه می شود برای اطلاع از رشتههای بدون آزمون ترم بهمن 98، کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید علمی کاربردی و دانشگاه آزاد، کنکور نظام جدید فنی حرف های 99 و ... با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943( بدون گرفتن کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

رشته های فنی حرفه ای شامل چه کسانی نمی شود؟

برخلاف تصورات گذشته که بیشتر داوطلبان و والدین به این باور بودند که دانش آموزان تنبل و ضعیف(نمرات پایین) وارد رشته های فنی حرفه ای و کاردانش می شوند امسال و سال قبل شاهد افزایش رشته های پردرآمدترین فنی حرفه ای بوده ایم.

امسال بر خلاف سالهای گذشته رشته های فنی حرفه ای از پذیرش بالاتری برخوردار هستند و پذیرش رشته های فنی حرفه ای 98 به 19 تا 20 درصد رسیده است تا داوطلبان بیشتری بتوانند بنا به نیازهای جامعه در این مراکز تحصیل و انتخاب رشته فنی حرفه ای انجام بدهند.

داوطلبان رشته های فنی حرفه ای، که افرادی با توانایی های خاص، و از نظر استعداد و علاقه به کارهای فنی در رشته های تخصصی فنی حرفی را دارا می باشند، این گروه از افراد می توانند با علاقه و پشتکار در رشته ی فنی به مراحل بالاتر هم از نظر بازار کار رشته های فنی حرفه ای و هم از نظر تخصص حرفه ایی خود دسترسی پیدا کنند، اساس کار در رشته های فنی حرفه ای کار کارگاهی و عملی است، و داوطلب بیشتر از درس خواندن مشغول یاد گرفتن و عملی کار کردن هستند.

پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای را بیشتر بشناسیم؟

انتخاب رشته های فنی حرفه ای و زیرگروه نظری در هدایت تحصیلی پایه نهم در سایت همگام هدایت تحصیلی نهم انجام می شود توصیه می شود برای اطلاع از نحوه پاسخ به سوالات آزمون های مشاوره ای و انتخاب اولویت بندی در قبولی در اولویت اول و مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش انتخاب رشته مهمترین مرحله تصمیم گیری دانش آموز در پایه نهم با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماه 9099072943( بدون گرفتن کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

پردرآمدترین رشته های فنی و حرفه ای از نظر بازار کار بهتر به چهار گروه و هر گروه شامل رشته هایی، که بر اساس بهترین رشته فنی حرفه ای برای پسران می توان:

  • صنعت
  • خدمات
  • هنر
  • کشاورزی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 و ثبت نام مدارس شاهد 98 می توانید کلیک نمایید.

رشته های گروه صنعت فنی حرفه ای

گروه صنعت جز رشته های پولساز فنی حرفه ای و دارای بازار کار بهتر نسبت به دیگر رشته هاست.

در این گروه دانش آموزان تا مقطع دیپلم هم عملی و هم واحدی درس گذرانده و میتوانند در بسیاری از رشته ها وارد باز کار شوند، و نسبت به دیگر رشته ها زودتر می توانند وارد بازار کار شوند.

رشته های شاخه صنعت شامل: مکانیک خودرو، نقشه برداری، ساخت و تولید، الکترونیک، التروتکنیک و غیره

پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره تحصیلی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]